.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو هزار و سه هزار تنکابن گازرسانی می شود
فرماندار تنکابن گفت: گازرسانی به مناطق صعب العبور و کوهستانی دو هزار و سه هزار تنکابن در دست اجرا است.

به گزارش شمال نیوز، سید امیر حسینی بعدازظهر شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه تعارفات اداری باید کنار گذاشته شود، اظهار داشت: ما مدیر نظام برای خدمت به مردم هستیم و اگر این مسئله افرادی را نگران می‌کند مهم نیست بلکه مردم باید خدمات را لمس کرده و ببینند.

وی افزود: استاندار مازندران زمینه تعامل بسیار خوبی را در سطح استان فراهم کرده و مدیران دستگاه‌های اجرایی فارغ از هرگونه نگرانی بایستی تعارفات اداری را در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم کنار بگذارند.

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به وقایع آبان ماه اضافه کرد: باید قدردان مردم بود زیرا علیرغم همه هجمه‌ها و فضاهایی که وجود داشت نهایت همکاری و صبر از سوی مردم انجام شد.

حسینی جو بیان داشت: نظام سلطه برداشتش این است که همه کشورها نباید اقتدار داشته و به نوعی برده باشند اما نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران هیچگاه این را نمی‌پذیرند.

وی با اشاره به عملکرد مخالفان جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: همه مخالفان کنار هم قرار گرفتند تا بی اعتمادی را در بین مردم نهادینه سازند و این موضوعی است که باید به آن توجه کرد.

نماینده عالی دولت در تنکابن ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل برخی قصور و کوتاهی‌ها خواستار رفتار حسنه مسئولان و پاسخگویی مسئولانه آنان به مردم شد.

حسین جو بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: ما در تنکابن علیرغم همه تبلیغات سو، مشکلاتی که در زمینه راه‌های روستایی وجود داشت را رفع کردیم.

وی ادامه داد: با وجود تخریب همه سر دهانه‌های زراعی در سیل ۹۷ اما با تلاش‌های آب منطقه‌ای خوشبختانه با ترمیم و بهسازی آنها این مشکلات هم برطرف شد.

این مسئول با بیان اینکه گازرسانی در محورهای دوهزار و سه هزار در حال انجام است، اظهار داشت: در زمینه برق رسانی با بهره‌برداری از نیروگاه‌ها و دو پست برق اقدامات خوبی نیز در شهرستان تنکابن انجام شده است.

فرما ندار تنکابن با بیان اینکه در زمینه فیبر نوری حائز امتیاز خوبی در سطح کشور هستیم، تصریح کرد: در حوزه بهداشت هم در تمام روستاها خانه بهداشت داریم و بازسازی اورژانس بیمارستان شهید رجایی هم در حال اجراست.

حسینی جو با اشاره به تأمین خون در تنکابن خاطرنشان کرد: در این زمینه با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که انجام شد، در تنکابن مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۱۲ کیلومتر دیواره حفاظتی در حاشیه رودخانه‌ها پس از سیل ۹۷ در شهرستان اجرا شد، افزود: در زمینه آموزش و پرورش هم تنکابن پیشرو بوده و حائز رتبه‌های بسیار عالی در کنکور و دانشگاه‌های تراز اول توسط دانش آموزان است.

نماینده عالی دولت در تنکابن با بیان اینکه شهرداری تنکابن پروژه‌های بسیار خوبی در دست اجرا دارد، تصریح کرد: شهرداری تنکابن با وجود آن که وظیفه شأن نبود اما در حال ساخت دو رمپ ورودی بسیار مؤثر بوده و هنگامی که اعتبار ملی اختصاص داده شود، به حساب شهرداری واریز می‌کنیم.

حسینی جو با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو بیان داشت: ایجاد انگیزه برای مشارکت در انتخابات وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده و برای ما حضور حداکثری مردم مهم است.

وی در خصوص اعلام اسامی نامزدهای رد صلاحیت شده به رسانه‌ها هم گفت: بر اساس قانون و رعایت اخلاق تصمیم گرفته شد تا حصول نتیجه نهایی و تأیید صلاحیت‌ها پس از مهلت قانونی اعتراض نامزدها، اسامی آنها را علنی اعلام کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.